Holstebro-virksomhed vinder prestigefyldt erhvervspris

Holstebro, den 19. oktober 2021

End ikke en verdensomspændende coronakrise har kunnet slå det vestjyske tømrervirksomhed Gunnars Glas A/S Tømrer og Snedker ud af kurs. Virksomheden er nemlig for femte år i træk lykkedes med at skabe kontinuerlig vækst og levere så stærke finansielle resultater, at de nu kåres som Succesvirksomhed 2021. Gunnars Glas A/S Tømrer og Snedker har netop fået overrakt den prestigefyldte erhvervspris og kan derfor bryste sig af at være blandt dansk erhvervslivs elite.

På baggrund af 42.000 regnskaber i Region Midtjylland er vinderne af erhvervsprisen Succesvirksomhed 2021 nu fundet. Prisen uddeles hvert år til de 200 små og mellemstore virksomheder i regionen, der over en femårig periode har haft størst succes målt på en række finansielle parametre. Og da den seneste regnskabsperiode bød på en global pandemi, nedlukninger og skiftende restriktioner, er der i år ekstra meget at fejre.

En af de nykårede vindere er Holstebro-virksomheden Gunnars Glas A/S Tømrer og Snedker, der har mere end 30 års erfaring inden for tømrer-, snedker – og glarmesterfaget. Virksomheden har nemlig leveret et særligt bidrag til vækst og velstand i lokalområderne og til dansk økonomi som helhed:

– Det er et stort skulderklap, at vi er blevet kåret som en succesvirksomhed, som er en pris, der anerkender vores mange års hårde arbejde. Prisen går særligt til vores dygtige medarbejdere, som hver dag gør sig umage – og det kan vores kunder se og mærke. Vi har et godt ry i byen, og vores kunder er glade for vores måde at arbejde på, siger en glad indehaver af Gunnars Glas A/S Tømrer og Snedker, Martin Vestergaard, og tilføjer:

– Vi har den seneste tid brugt ressourcer på at digitalisere virksomheden, hvilket har gjort os mere tilgængelige i form af vores hjemmeside, men også på styreprogrammer og udstyr, som gør, at vi kan servicere vores kunder endnu bedre.

Gunnars Glas A/S Tømrer og Snedker, der beskæftiger 17 medarbejdere på Bülowsvej 12 i Holstebro, har netop fået overrakt erhvervsprisen bestående af en vinderstatuette og et diplom som et synligt bevis for deres indsats.

Foruden de lokale hyldester bliver alle vinderne senere på efteråret hædret til et regionalt arrangement, hvor den absolut bedste succeshistorie i regionen udpeges. Derudover kåres tre virksomheder i Hovedstaden, der udmærker sig inden for digital omstilling, lokalt engagement og bæredygtighed.