Aars-virksomhed vinder prestigefyldt erhvervspris

Aars, den 20. oktober 2021

End ikke en verdensomspændende coronakrise har kunnet slå nordjyske Vesthimmerlands Køkken- og Hvidevarecenter ud af kurs. Virksomheden er nemlig for femte år i træk lykkedes med at skabe kontinuerlig vækst og levere så stærke finansielle resultater, at de nu kåres som Succesvirksomhed 2021. Vesthimmerlands Køkken- og Hvidevarecenter har netop fået overrakt den prestigefyldte erhvervspris og kan derfor bryste sig af at være blandt dansk erhvervslivs elite.

På baggrund af 18.000 regnskaber i Region Nordjylland er vinderne af erhvervsprisen Succesvirksomhed 2021 nu fundet. Prisen uddeles hvert år til de 200 små og mellemstore virksomheder i regionen, der over en femårig periode har haft størst succes målt på en række finansielle parametre. Og da den seneste regnskabsperiode bød på en global pandemi, nedlukninger og skiftende restriktioner, er der i år ekstra meget at fejre.

En af de nykårede vindere er Aars- virksomheden Vesthimmerlands Køkken- og Hvidevarecenter, bedre kendt som Svane Køkkenet Aars og Hvidt & Frit Vesthimmerland. Virksomheden har nemlig leveret et særligt bidrag til vækst og velstand i lokalområderne og til dansk økonomi som helhed:

– Prisen betyder rigtig meget for os, og vi er utrolig stolte over, at vi nu modtager den for andet år i træk. Det er en stor anerkendelse af det daglige arbejde, de strategier, vi har lagt, og ikke mindst medarbejderne, som er utrolig ihærdige i deres arbejde. Alle har værdi her hos os – lige fra rengøringspersonalet, som sørger for, at butikken ser flot ud, bogholderiet som holder styr på økonomien, chaufføren som leverer varerne til tiden og til sælgeren, som dagligt skaber og vedligeholder relationerne til vores kunder, siger en glad indehaver af Vesthimmerland Køkken- og Hvidevarecenter, René Hald Hejlskov, og tilføjer:

– Relationerne til og samarbejdet med vores kunder er helt essentielle for vores succes. Der er jo to om en handel, og derfor gør vi meget ud af at skabe relationer til vores kunder, som efterfølgende bliver ved med at komme tilbage og handle hos os.

Vesthimmerlands Køkken -og Hvidevarecenter, der beskæftiger 12 medarbejdere på Løgstørvej 20 i Aars, har netop fået overrakt erhvervsprisen bestående af en vinderstatuette og et diplom som et synligt bevis for deres indsats.